Subject: Ed: Küsimus. Õhtuleht.
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Fri, 22 Nov 2024 12:34:20 +0200

Saatja: Kristjan Väli <[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 21. november 2024 10:05
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]>
Teema: Küsimus. Õhtuleht.

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Ma üritasin teile helistada, kuid paraku ei õnnestunud kätte saada. Saadan
kirjalikult enda mure.

Teie teete järelvalvet ravimituru kohta. Ma uuriks, et kui palju on
viimase aasta jooksul silma jäänud variäri (Facebookis, Telegramis jne)
Ozempicuga ja muude selle ravimi alternatiividega? Nimelt ma sooviks
lugejatele mõnda asja selgitada.

Mind huvitaks:

Milline seis on Eestis Ozempicu althõlma müügiga?

Ehk on teil võimalik selgitada, mis on Ozempicu müügi asjaolud — kas see
ravim on ostetud välismaalt ja Eestisse toodud või kasutatakse pigem seda,
et võetakse endale, aga müüakse kasumi eest edasi? Kas teate ka seda,
kuidas need müüjad on oma tegevust põhjendandanud? Ütlevad, et raha vaja
või soovivad aidata? teisi, kellele arst seda välja ei kirjuta.

Ehk on teil mõni näide, kus, mis ja millal on kõnealust ravimit müüdud?

Kas ma saan õigesti aru, et kui teie näete, et keegi äritseb ravimiga, mis
pole psühhotroopne/narkootiline (nende äri on PPA menetleda), siis teie
ise ei kontakteeru isikuga, vaid  esitate   MTA-le teate keelatud
majandustegevusest, kes siis alustab müüja suhtes menetlust?

Lugupidamisega

Kristjan Väli

Vanemreporter

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+372 55 568750